zondag 1 mei 2011

Kaartje voor Ian

Kaartje gemaakt voor Ian ,de 16-jarige zoon van een collega die aan het revalideren is.
Ik wil hem met dit kaartje een hart onder de riem steken.
De afbeelding van de motor komt van google en is ingekleurd met potloden.
Het dessinpapier was een restje ,weet de naam niet meer .

Kaartjes voor  familie en vrienden van een overleden vriendje :


Van de groep van Nieuw Woelwijck waar ik lang heb gewerkt is gisteren een jongen van 13 jaar overleden.

Ik heb zowel voor de ouders en zusjes(onderste kaart) als voor de groep een kaart gemaakt.
Ik heb hiervoor het papier van Maja design gebruikt en witte karton met distressinkt gepoetst.
De stempel van de onderste kaart is van Crafty Individuals.
Dank je voor het kijken.

3 opmerkingen:

  1. Beide kaarten voor verschillende doeleinde zijn prachtig, Agnes. Tot donderdag!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heftig Agnes, een jongen van nog maar 13! Mooie kaartjes heb je daarvoor gemaakt. En het andere kaartje daar zal die jongen vast blij mee zijn, leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Agnes,

    wat was het gezellig he bij Anneke en wat hebben we weer veel geleerd. Zojuist heb ik de bloem voor op het enveloptasje helemaal nat zitten spuiten en verfrommeld, een heerlijk werkje en het wordt me toch een mooie bloem!! Ik heb mijn zonde direct bij thuiskomst opgebiecht (kan toch niet jokken!!) en vanmorgen is mijn man direct naar het schadebedrijf..1200 Euro, er moet ook een totaal nieuwe bumper op (duur dagje croppen)!!!
    Je kaarten zijn wel een grote tegenstelling, zo vrolijk en zo verdrietig maar wel heel mooi allebei!

    Zonnig weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen