zaterdag 23 juli 2011

50 jaar getrouwd

Afgelopen donderdag waren mijn ouders 50 jaar getrouwd. Ik heb een omkeerboekje voor ze gemaakt naar idee van het scrapweekend van SNN forum.







Voor de foto's heb ik een keer bij ze "ingebroken" toen ze een paar dagen weg waren. Ze waren dan ook zeer verrast en blij ermee.Ik heb niet alle 18 pagina's gefotografeerd maar een selectie.
Het meeste dessinpapier is van Teresa Collins .Flink gebruik gemaakt van de big shot en ook eindelijk van de cinch.
Leuk dat je weer hebt gekeken en ook altijd leuk wanneer je een berichtje achterlaat
Groetjes, Agnes

4 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat ze hier heel blij mee zijn, een mooi boekje met prachtig bijpassend papier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit mooi gemaakt en wat een mooie herinnering aan deze speciale dag voor je ouders!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk boekje geworden.

    Groeten van Linda

    BeantwoordenVerwijderen