dinsdag 9 oktober 2012

productief weekend.





Dit weekend was ik deelnemer aan de dagen van de regio met mijn Janbibejan winkeltje en zelfgemaakte kaarten ed. Er kwamen over twee dagen verdaald twee mensen opdagen ,dus vanaf zaterdagmiddag maar aan de knutsel : 




After Eightdoosje designpapier van Graphic 45 . Ook de klok op de voorkant komt uit een vel van Graphic 45. De rozet is gemaakt met stans van Tim Holtz.

Doosje met waxine glaasje . Papier is van Tilda evenals afbeelding. De gestanste ovaal is gekleurd met peeled paint distressinkt
Trapkaartje Gebruikte desingpapier is van Graphic 45 ( A ladie's dyarie)
Dank je wel dat je kwam kijken

Zou het leuk vinden om te horen wat jullie er van vinden
Groetjes, Agnes

8 opmerkingen:

  1. Jammer dat er geen meer mensen kwamen! Wel mooie produkten gemaakt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk mooie creaties Agnes! Mooi papier zeg dat van Graphic 45!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie creaties. Jammer dat er maar zo weinig mensen kwamen. Het after eight doosje vind ik erg mooi en de trapkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je weer heerlijk aan het werk geweest!
    Mooie creaties hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie creaties!! vindt vooral het doosje met waxine glaasje erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een hoop gemaakt, en allemaal zo mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja nu ik jouw foto zie, weet ik het wel dat we samen bij Frences aan de freubel waren. Grappig dat je dan elkaar via het snelle net weer ontmoet. Die winkel deed 2 weken terug zijn deuren open, kan me zo voorstellen dat je hem nog niet ontdekt hebt. Ik wordt direct lid van jou blog, dan kunnen we zien van elkaar wat we zoal doen. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen